onsdag, september 20, 2006

Intet nyt under solen II

Suk... her går det godt...

Carsten Agger, Modspilleren gør mig opmærksom på, at jeg har overset hans indlæg om etniske udrensninger af den kristne minoritet i Irak, som jeg skrev om i mit indlæg: Intet nyt under solen.

Derved beskylder jeg jo Carsten for at være tavs om et emne, han overhovedet ikke har været tavs omkring... det er selv sagt pinligt!

Det bliver så anden gang indenfor for kort tid, at jeg skal undskylde min uopmærksomhed og min uvidenhed - det gør jeg så også gerne: Undskyld, Carsten!

Men... (åh, dette: men ;-)

Før man nu helt mister tilliden til min dømmekraft, så læs først lige Carstens eget indlæg og min kommentar dertil... så kan man jo så efterfølgende selv vurdere, hvor stor skaden egentlig er :-)

Per

Ingen kommentarer: