torsdag, marts 30, 2006

Fulde af løgn

I dag kan man læse i Berlingske:

Den danske imam Ahmed Akkari er igen kommet ud i politisk stormvejr, efter at han mandag aften blev interviewet på den store arabiske TV-station Al Arabiya, som kan ses af millioner af TV-seere i den arabiske verden.

Akkari hævdede her, at det danske udenrigsministerium havde givet de danske imamer mundkurv på - og dermed begrænset deres ytringsfrihed, da de i sidste uge deltog i den store imam-konference i Bahrain.

»I Danmark fik vi forbud mod at udtale os om konferencen. Det danske udenrigsministerium har forbudt enhver at udtale sig om konferencen, før en officiel oversættelse af slutdokumentet foreligger,« sagde Akkari ifølge den danske oversættelse af TV-interviewet, som TV 2 viste i aftes.

Manden er rablende sindssyg og har tydeligvis været det længe…

Man kan så også læse følgende lille godbid i Politiken produceret af vores spændende ”ven” Amr Moussa:

»Argumentet var ytringsfrihed. Men det var et meget dårligt argument, for vi ved, at ytringsfriheden er undtaget mange spørgsmål«, siger Moussa om sine kontakter med København, hvorefter han beskriver Den Arabiske Ligas reaktion:

»Ingen var overbevist. Vi går alle ind for ytringsfrihed, men lad os i det mindste forsøge at forstå hinanden. Lad være med at holde mig for nar, lad være med at behandle mig som en idiot. Lad være med at behandle hele den muslimske verden, som om vi var idioter i ytringsfrihedens navn«, siger han.

Manden mener åbenbart, at det er at behandle ham som idiot at henvise ham og sine til domstolene, hvis han har et problem med et dagblads måde at forvalte sin frihed til enhver ytring…!!!

Ytringsfriheden min lille tossede ”ven” er absolut - dog under ansvar over for domstolene. Hele pointen med systemet din idiot er, at regeringen netop ikke skal have et klap med sådan en sag at gøre! … Prøv at forstå det - når nu du hævder at ville forstå og går ind for ytringsfrihed.

Men han er naturligvis lige så fuld af løgn som Akkari!

Endvidere fra endnu en islamist, som vi åbenbart skal tro på ifølge France 3 og Politiken (som mener de er grundige, hvorimod Mohamed Sifaoui naturligvis er kontroversiel), den libanesiske stormufti: Mohammed Rashid Kabbani:

»Da denne mappe blev bragt af de danske imamer, kendte vi allerede indholdet. Det er ikke denne gruppe muslimer, der har skabt et dårligt billede af Danmark. De har absolut intet at gøre med skaden på forholdet mellem Danmark og den muslimske verden«, siger stormufti Kabbani til France 3.

Selvfølgelig ikke nej. Så sammenfaldet, hvad tidspunktet angår, var naturligvis helt tilfældigt… Og selvfølgelig kendte I indholdet inklusive de ekstra bonusbilleder.

Jo, jo… men vi tror bare ikke på jer længere, for I har så rigeligt demonstreret, hvem I er, at vi heldigvis ikke længere er forpligtet på den slags.

Fulde af løgn hele banden!

Per

1 kommentar:

Tina Petersen sagde ...

Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, skal du kontakte doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og også kontakte doktor Zuzu på Viber via +2347013499818